HTML

Hajó leszel

Hajót építünk és nem értünk hozzá. Ezért elmeséljük.

Friss topikok

  • htibi: Hello ! 2012 nyarán volt vizen a vitorlás Bgyörökön ? Nem láttam ! (2012.08.23. 05:21) T-0: Utolsó munkálatok és a Vízrerakás
  • Mrs. Főnök: @garaygeza: Szia Géza, köszi! Végül sikerült vízre raknunk, és hihetetlen érzés vitolázni Vele! Az... (2011.09.08. 17:46) T-7
  • Mrs. Főnök: Szorgosan építjük továbbra is! Készül az idei első post is, hamarosan publikáljuk! (2011.05.30. 00:12) Szumma szummárum: 2010 nyara
  • Balatonrajongó: Sziasztok segítsetek please. Egy balatoni közösségi oldalon ma merült fel, hogy építünk egy hajót,... (2010.08.29. 09:53) Amikor a vitorlázást elfújja a szél
  • Mrs. Főnök: Építjük mi szorgosan, de megköveteli az időt rendesen! Ennek csak behódolni tudunk, úgyhogy a végs... (2010.05.17. 18:29) Csisssszzzzolás, avagy jóból is megárt a sok

2009.03.09. 00:00 shinjin

Tervek megint

Azért az nem volt teljesen igaz, hogy a tervek még sehol, csak hát így retorikailag, na azért... ugye értitek?

John*-ék két részletben adták fel a terveket, mert az eredeti Houdini tervben yawl rig szerepel, de mi sloop rig-gel szeretnénk megcsinálni a hajót, és azt külön küldték.
(*John Welshford a Houdini tervezője)

Mert úgy szebb. Nem azért mert gyorsabb lesz, vagy jobban kezelhető, vagy mittudomén. Mert mit tudom én?! Mondtuk már, hogy nem tudunk vitorlázni?

Amikor ezt egyszer felhoztam Zsófinak, ő csak megrántotta a vállát, hogy Miért, hajót építeni tudunk? Naja. Ha az megy akkor majd ezt is megtanuljuk valahogy. Amíg még meg sincs a hajó, addig kár ezen aggódni.

Szóval a tervek. A vitorlázat terve már egy hete megjött. (Logikus, hiszen azt adták fel később.) Hogy akkor miért nem írtunk rögtön méteres post-ot, fényképpel, mindennel? Hát mert ez a terv eddig egyszerre kiábrándító és ijesztő. Egyetlen A2-as lap, belehajtogatva egy borítékba, amit a postás akkurátusan belegyűrt a ládába. Ez volt a kiábrándító rész.

Az ijesztő az volt, amikor ezt kihajtogattam, és a szöveg egyik felét nem értettem, a másik felét meg simán nem tudtam elolvasni. Úgyanis most terv alatt egy kézzel rajzolt és kézzel írt valamit fénymásolatának a fénymásolatát kell elképzelni, nem mindenféle CAD-es vackot, amit utána nyomtatja ezer példányban. Úgyhogy az eljárás eddig hasonló, mint a vitorlázni tudással - amíg nem tartunk ott, kár aggódni miatta.

Azért majd dobok egy képet, ha valaki bescanneli nekem. De csak kicsiben, hogy John se bánja. :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hajoleszel.blog.hu/api/trackback/id/tr97990447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hob Gadling 2009.03.09. 13:51:13

Ja, én nem a fa miatt hasogattam, hanem gyakoroltam akkorra, amikor felhúzzuk a koponyás-lábszárcsontos lobogót és kifosztjuk a hurkakolbászost a strandon! Az nagyon jó lenne.
süti beállítások módosítása